niedziela, 17 marca 2013

Karteczki ..pierwsze przymiarki i zaproszenia na komunię

Baaardzo dawno nic nie pisałam. Ale troszkę się działo i dzieje nadal, tylko muszę zwolnić tempo.
Zrobiłam kilka karteczek , tak na rozgrzewkę ;) i przez miesiąc robiłam 7 zaproszeń na komunie córki :D. Pomysł był tylko z realizacją było gorzej. Albo mi czegoś brakowało, albo było nie do końca takie jak sobie wymyśliłam. Efekt jest taki, że każde jest trochę inne ;)
Na początek karteczki. Prosto i kolorowo z digi stempelkiem własnej produkcji (pisanka znalezione w dziecięcych kolorowankach)





I zaproszenia ze stemplem zamawianym w Artpasjach. Chciałam czegoś delikatnego i wymyśliłam sobie biały embosing na beżowym/ kremowym tle.Tak to wyszło




5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki:) Ale zaproszenia mnie oczarowały, lubię taką delikatność:)
    Pozdrawiam:)
    Może zrezygnowałabyś z weryfikacji obrazkowej, please:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproszenia piękne - bardzo eleganckie, pozbawione "komunijnej nachalności" - a mimo tego kojarzą się jednoznacznie. Stempel też piękny - to rzadkość wśród motywów religijnych, gdzie króluje niestety kicz i dosłowność.
    I podpisuję się pod Ludką w kwestii weryfikacji obrazkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że się Wam spodobały :D
      A to draństwo wyłączyłam...mam nadzieję

      Usuń
  4. To ja też się zachwycę zaproszeniami... Eleganckie, delikatne, prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń